onsdag 6. juni 2012

Kreativitet

Små ender med kreppapir"fjær"
Her er en liten bildeserie med noe vi har laget på Sekoly Fanantenana FLM 67Ha i det siste. Vi har blant annet laget mosaikkbilder. Til min store fornøyelse har dette virkelig fått dem til å slippe kreativiteten løs, og de har gjort mer og andre ting enn jeg har bedt dem om å gjøre.

Her er det to klasser i samme klasserom, dvs. 70-80 elever. Jeg har bare den ene klassen om gangen, heldigvis.

Tanimbary - rismark

3D-bilde! Her er det mye kreativitet.

Disse har til og lagt på godteripapir som de fant i lomma.
Her plukket de fargene de ville bruke.


Bølger på stranda


Jeg trives bedre og bedre på skolen der nå, og synes det er rart å bare ha to uker igjen. Nå jobber vi med en bok med hilsner fra hvert enkelt barn til pastora Peri og kona som skal pensjoneres. I den forbindelse har vi tatt bilde av hvert enkelt barn - det synes de er utrolig stas! Kanskje det kommer bilder fra det også etterhvert - må bare høre om det er greit først.

Til slutt et par bilde fra dagen i dag. Jeg hadde barnehage med Nathanael, og tok ham med hjem for å se på Kaptein Sabeltann. Kristoffer kom etterhvert og så sammen med oss, og mens de satt og så, tok jeg meg noen friheter og pyntet dem opp. Nå har Nathanael vist seg for alle vaktmennene og hushjelpene på hele tunet og er svært fornøyd!






1 kommentar: